Qeydiyyat    Giriş
Giriş
Formada Qalmaq
Formada Qalmaq 
Formada qalmaq bir çox adam tərəfindən öz fərdi xüsusiyyətlərinə görə şəkilləndirilə bilər. Kilo problemi olmayan kəslər tərəfindən eyni kiloda qalma səyləri olaraq xarakterizə edilərkən bənzər vəziyyət kilolu biri üçün köhnə kilosuna qalmaq olaraq xarakterizə edilə bilər.
  
   
Bu termin yalnız fiziki deyil, ruhi və zehni sağlamlığın yaxşılığını əhatə edən və sağlamlığın hər mərhələsini ehtiva edən bir ifadədir. Bəslənmə və fiziki fəaliyyət, hər biri üçün təməldir. 
   
Formada olduğunuzda:  
   
Gündəlik həyatdakı romantik və mental dəyişikliklərə qarşı dayanıqlı olaraq müsbət bir dünyagörüşüylə öhdəsindən gəlirsiniz.
  
Ürək xəstəlikləri, xərçəng, diyabet kimi ciddi xəstəlikləri ehtiva edən bir çox sağlamlıq probleminə qarşı aşağı risk daşıyarsınız.
  
Özünüzü yaxşı hiss etmə və görmə şansına sahib olarsınız.  
Təcili vəziyyətlərdə özünüzü qorumaq üçün lazımlı fiziki güc və dayanıqlılıqda olarsınız.  
Yüksək keyfiyyətdə və bəlkə də uzun bir həyat üçün yaxşı bir şans tutarsınız.  
   
Formada olmanın yaşı yoxdur. Formada qalmaq, hər yaşda nizamlı fiziki fəaliyyət və yaxşı bəslənməyi ehtiva edən bir həyat şəklidir. Nə qədər erkən başlansa sağlamlıq üçün o qədər yaxşı olar. Hər yaşda və həyatın hər mərhələsində öz potensialınızın ən çoxunu edin. Qida seçkis(n)i və fiziki fəaliyyəti ehtiyaclarınıza adaptasiya edərək, fərdi vərdiş və həyat formas(n)ı halına gətirərək sağlam ola bilərsiniz. Bu kitab həyat boyu sağlam bəslənmə və eyni zamanda qidalardan zövq alma mövzularında məlumatlandırmaqdadır. 
   
Yaxşı bəslənmə və nizamlı fiziki fəaliyyət- yalnız biri deyil- formanızı inkişaf etdirən həyat şəkli ilə əlaqədar ayrılmaz iki vərdişdir. Həyat şəkilləri ilə əlaqədar digər qərarlar da sağlamlığınızı müsbət istiqamətdə təsir etməkdədir. Kafi yuxu, siqaret çəkməmə, stressi idarə altına alma, orta səviyyədə spirtli içki/içəcək istehlak etmə, təhlükəsizlik kəməri istifadə etmə, gigiyena qaydalarına uyğun gəlmə və sağlamlığı qorumaq üçün nizamlı olaraq tibbi idarələr etdirmək bunlardan bir neçəsidir. 
   
Bəslənmə terminini hamı/həmişə duy/eşidərsiniz. Qida və formada qalma əlaqəsi, duyğularınızın təməlini meydana gətirər. Bəslənmə yeməklərin bədəni necə bəslədiyinə bağlıdır. Yaxşı bəslənmə də həddindən artığa qaçmadan bədənin ehtiyacına çatacaq qədər qida alınmasıdır.
   
Bu günki bəslənmə məlumatları illər sürən elmi araşdırmalar nəticəs(n)i əldə edilmişdir. Sağlamlıq və qidalarla əlaqədar araşdırmaların uzun bir tarixi keçmişi vardır, hətta bununla əlaqədar köhnə Yunanların da qeydləri var. Lakin bəslənmə ilə əlaqədar sirrlər 19. əsrə qədər açıqlığa qovuşdurula bilməmişdir. Bundan sonra elm adamları bəslənmə ilə əlaqədar bir çox sualı cavablandıra bilmişlər. İşlər davam etməkdə və elm adamları bəslənmə, qidalar və onların sağlamlıqla maraq/əlaqələri haqqında əhəmiyyətli sualları araşdırmaqdadırlar. 
   
İndiki vaxtda bəslənmə təklifləri konkret elmi tapıntılara əsaslanmaqdadır. Köhnələrdən fərqli olaraq, sağlamlıq üçün yemək seçkisində etibarlı güclü təməllərə sahibik, fərdi sağlamlığınız üçün bəslənmə qanunlarını tətbiq və təkliflər al/götürmə, sizə bağlıdır.
   
Riskləri Dartmaq    
     
Köklük, çox bədən yağı olaraq təyin olunarkən, çox kilolu olmaq isə yağ, sümük və əzələləri ehtiva edən bədən ağırlığının çox olması şəklində təyin olunmuşdur. Bədən yağ yüzdəsi 25in üzərində olan kişilər və 30un üzərində olan qadınlar kök olaraq qiymətləndirilməkdədir.
     
Köklüyün səbəbləri, enerji balanssızlığından çox daha çox qarışıqdır. Ailə içində köklük görüldüyü üçün genetiklə əlaqəli ola bilər. Uşağın ol/tapıldığı ətraf və yetişdirmə şərtləri də köklüyü təsir edə bilməkdədir. Ana və ya atası kök olan uşaqların çox kilolu olma ehtimalı % 40dır və bu risk nisbəti həm ananın həm də atanın kök olmasıyla ikiyə dözər. İrsi olaraq yavaş bir maddələr mübadiləsiyə sahib olan kəslər daha çox kilo al/götürməyə meyllidirlər. Günümüzün aktiv olmayan həyat tərzi, çoxu kilo problemləriylə yaxından əlaqəlidir. Məsələn, edilən işlər həddindən artıq televiziya izləmənin köklük insidansıyla doğrudan əlaqəli olduğunu göstərmişdir. Günümüz texnologiyası, video oyunları və kompüterlər də köklüklə yaxından əlaqəlidir. Digər psixoloji, ictimai və həyat tərzi faktorları da düşünüldüyündə fərdi fərqliliklər göstərən qarışıq köklük səbəbləri ortaya çıxar. 
     
Çox zəif olmaq necədir? Zəifliyin səbəbləri də çox kilolu olmanın səbəbləri qədər qarışıqdır. Genetik, zəiflikdə də təsirli bir faktor ola bilər. Köklük kimi, ailesel bir vəziyyət ola bilər. Bəzi kəslər ailələrindən sürətli bir maddələr mübadiləsi xüsusiyyəti ala bilərlər. Bir çox səbəblə beyindəki iştah mərkəzi aclıq siqnalları meydana gətirməyə bilər, beləcə aç olsanız belə tox kimi hiss edərsiniz. Psixoloji, fiziki, iqtisadi, ictimai və həyat tərzi kimi digər faktorlar da qida istehlakında azalmaya niyə/səbəb ola bilərlər.

Çap etmək
>
©